Klanten beoordeling: {{::vm.siteScore | number : 1 }}

Ondersteun je energieniveau

De koudere en donkere dagen kunnen ook zijn weerslag hebben op je energieniveau. Ondersteuning door middel van supplementen kan dan zinvol zijn. In deze blog delen wij een aantal tips!

Ondersteuning door supplementen

  • Magnesium activeert je natuurlijke energie en is belangrijk voor soepele spieren en een goede werking van het zenuwstelsel.
  • B-vitamines activeren de natuurlijke energie in het lichaam en helpen bij futloosheid, vermoeidheid en moeheid. Ze zijn belangrijk in onze stofwisseling en maken energie vrij uit de voeding. Dit doen ze door een rol te spelen in de verbranding van koolhydraten, vetten en eiwitten. Elke B-vitamine heeft zijn eigen specifieke werking in het lichaam. Het is daarom ook noodzakelijk dat je van iedere B-vitamine voldoende binnen krijgt.
  • Ijzer draagt bij aan de normale vorming van rode bloedcellen en hemoglobine en dragen bij aan de vermindering van vermoeidheid en moeheid.
  • Vitamine C zorgt er voor dat ijzer beter uit de voeding wordt opgenomen en is belangrijk voor de natuurlijke afweer van het lichaam. Daarnaast zorgt vitamine C ook voor meer energie bij vermoeidheid en moeheid.

Heb je graag alles in één? Een uitgebalanceerde multi bevat alle vitamines en mineralen die nodig zijn in een goede verhouding, aangevuld met waardevolle kruiden.

 

Ondersteun je nachtrust

Door de koudere en donkere dagen of het verzetten van de klok kan je biologische ritme wat van slag zijn. En dat terwijl een goede nachtrust essentieel is voor een fitte en energieke herfst en winter. Je kunt je lichaam wat ondersteunen met bijvoorbeeld een melatonine supplement. Melatonine-supplementen bevorderd de slaapbereidheid.