Klanten beoordeling: {{::vm.siteScore | number : 1 }}

Bestelling en levering

Hoe kan ik een bestelling plaatsten?
Je kunt een bestelling plaatsen door naar het product te gaan, het aantal te kiezen en het artikel in je winkelwagen te plaatsen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestel je op werkdagen vóór 14:00 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Per e-mail ontvang je de track & trace gegevens.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen, zowel pakket als post, worden verstuurd door postNL.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kunnen variëren per Europese land. De verzendkosten worden vermeld in de winkelwagen, zodra het land is aangegeven bij het bezorgadres. De verzendkosten voor NL zijn 3,75 en gratis bij een orderwaarde boven de 40 euro.
Naar welke landen verzenden jullie?
Het is mogelijk om je bestelling te laten bezorgen naar alle landen binnen Europa.
Waar vind ik mijn factuur?
Je ontvangt per mail van Orthovitaal je factuur en orderbevestiging.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt online betalen met creditcard of iDEAL. Ook is er de mogelijkheid om via Bancontact of Belfius te betalen (Belgische betalingssystemen).
Wanneer kan ik een artikel retourneren?
Je hebt het recht om onze producten, ongeopend, binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Hierna kunnen wij geen producten meer retour aannemen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt je bestelling aanmelden voor een retour in je account. Wanneer deze is goedgekeurd, ontvang je een mail van info@orthovitaal.nl met de retourinstructies.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Je ontvangt het bestelbedrag binnen 8 dagen op je rekening, na ontvangst van de producten.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het pakket is niet compleet
Dit product was niet op voorraad op het moment van verzending. Het product zal z.s.m. na geleverd worden. Je ontvang hier een mail over van info@orthovitaal.nl
Ik kan een bepaald product niet toevoegen in mijn winkelmand
Het product is niet op voorraad en wordt z.s.m. weer aangevuld. Stuur een mail naar info@orthovitaal.nl voor informatie over de verwachte levertijd.
Ik heb voorheen een bepaald product besteld maar deze vind ik niet terug in de webshop
Het product is gesaneerd of in een nieuw jasje gestoken. Kijk voor ons actuele productassortiment onder het tabje producten.
Krijg ik een track & trace bij mijn bestelling?
Je ontvangt per mail van Orthovitaal je factuur en orderbevestiging.
Hoe ontvang ik de track & trace code?
Voor pakketten ontvang je per e-mail de track & trace gegevens.
Welke documenten ontvang ik bij het pakket?
In je pakket ontvang je een pakbon met daarop je klantgegevens en productorder.

Account en inlog

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je kunt je accountgegevens wijzigen nadat je bent ingelogd. Ga bovenaan de pagina naar Mijn account. Hier kun je jouw account informatie en adresgegevens wijzigen.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
Graag ontvangen we je vragen op info@orthovitaal.nl of je kunt ons bereiken op +31 (0)85 0867950