Klanten beoordeling: {{::vm.siteScore | number : 1 }}

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsten?
Je kunt een bestelling plaatsen door naar het product te gaan, het aantal te kiezen en het artikel in je winkelwagen te plaatsen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestel je op werkdagen vóór 14:00 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Per e-mail ontvang je de track & trace gegevens.
Waar vind ik mijn factuur?
Je ontvangt per mail van OrthoVitaal je factuur en orderbevestiging.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt online betalen met creditcard of iDEAL. Ook is er de mogelijkheid om via Bancontact of Belfius te betalen (Belgische betalingssystemen).
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het pakket is niet compleet
Dit product was niet op voorraad op het moment van verzending. Het product zal z.s.m. na geleverd worden. Je ontvang hier een mail over van info@orthovitaal.nl
Ik kan een bepaald product niet toevoegen in mijn winkelmand
Het product is niet op voorraad en wordt z.s.m. weer aangevuld. Stuur een mail naar info@orthovitaal.nl voor informatie over de verwachte levertijd.
Ik heb voorheen een bepaald product besteld maar deze vind ik niet terug in de webshop
Het product is gesaneerd of in een nieuw jasje gestoken. Kijk voor ons actuele productassortiment onder het tabje producten.
Welke documenten ontvang ik bij het pakket?
In je pakket ontvang je een pakbon met daarop je klantgegevens en productorder.